Siapa JualPrepaid.com

Jualprepaid.com merupakan Agen yang berdaftar dengan serve A&A Mobile yang diterajui oleh ZM Easy Mobile (KT0230033-M) carian SSM. Serve A&A Mobile merupakan serve terbaru yang meningkat dengan cepat kerana kehebatan Pelan pemasaran yang mampu menjana pendapatan yang lebih tinggi berbanding dengan yang lain. Antara produk yang disediakan oleh syarikat ialah produk ereload iaitu menjual topup secara sms tanpa kad kepada pelanggan dengan hanya menghantar code sms mudah kepada serve dan serve akan menghantar topup kepada pelanggan.

Jualprepaid.com dikendalikan oleh Saudara Mohd Hamza yang berada di kota kinabalu, Sabah. Jualprepaid.com diwujudkan adalah untuk menaja agen yang ingin mendaftar dan memperoleh keuntungan yang tinggi dari syarikat selain berkongsi pelan pemasaran kepada anda yang berminat untuk menjadi usahawan prepaid.

Dengan pelbagai pakej yang menarik dan yuran pendaftaran yang murah, sesiapa pun boleh menyertai JualPrepaid.com . Jika anda berminat untuk menyertai Jualprepaid.com, anda amat dialu-alukan untuk mendaftar dengan Jualprepaid.com

Jika anda mempunyai masalah pendaftaran dan dan tidak faham, anda boleh menghubungi saya melalui sms/call 0145522976.
Jika anda mempunyai masalah tambah modal, topup tidak masuk atau masalah teknikal, sila hubungi careline di talian 014-8307732.

Yang Ikhlas,






Hamza,
Admin Jualprepaid.com .
H/p: 0145522976