Pendaftaran Agen

  1. Waktu pendaftaran agen boleh dilakukan pada bila-bila masa.
  2. Setiap pendaftaran mengambil masa maksimum 24 jam untuk diaktifkan.
  3. Pendaftaran Agen boleh menggunakan Maybank, CIMB dan Bank Islam sahaja.
  4. Yuran pendaftaran Agen yang telah berjaya didaftarkan tidak akan dipulangkan.
  5. Anda boleh membuat pembayaran pendaftaran beserta dengan modal. Contonya jika anda ingin mendaftar sebagai Third Retail dan membuat pembayaran RM100, RM10 akan diambil sebagai yuran pendaftaran dan RM90 akan dimasukkan sebagai modal anda.

Jualprepaid.com menyediakan pelbagai pakej untuk anda sertai. Anda boleh melihat kelebihan setiap pakej di bahagian pakej pendaftaran dan anda boleh memilih pakej berdasarkan kemampuan anda. Anda dinasihatkan supaya membuat keputusan yang muktamad sebelum mendaftar.

Cara pendaftaran:

  1. Pilih pakej yang anda inginkan.
  2. Baca dan bersetuju dengan syarat di bawah.
  3. Buat pembayaran yuran pendaftaran.
  4. Sms format pendaftaran kepada 0145522976.
  5. Selesai, serve akan menghantar ID anda melalui sms dalam tempoh 24 jam.

Baiklah, jika anda sudah bersedia untuk mendaftar, sila baca syarat-syarat dibawah dahulu.

Untuk menjadi agen bersama Jualprepaid.com, saya bersetuju dengan syarat-syarat di bawah:

  1. Saya faham bahawa Jualprepaid.com merupakan Agen sah yang berdaftar dengan A&A MOBILE dan diberi kuasa untuk mendaftarkan agen dibawahnya.
  2. Saya setuju bahawa Jualprepaid.com tidak akan bertanggungjawab jika saya mengalami kerugian samaada dalam perniagaan topup ataupun dengan syarikat.
  3. Saya setuju untuk membuat pembayaran seperti yang di tetapkan. Yuran pendaftaran sekali seumur hidup.
  4. Saya bersetuju tidak akan menggunakan nombor yang telah ditukar servis kepada syarikat telekomunikasi yang lain(converted number). (Cth: Pada asalnya no maxis tetapi telah ditukar kepada digi)
  5. Saya dengan sukarela menyertai Jualprepaid.com setelah memahami dan menimbang secara matang.
  6. Saya sedar bahawa keahlian saya di a&aMOBILE akan disekat sekiranya saya melanggar syarat-syarat di atas.
  7. Saya berjanji akan mematuhi semua peraturan yang ditetapkan oleh admin Jualprepaid.com dan syarikat a&aMOBILE dan sedia bertanggungjawab jika mengingkarinya. Saya menyedari bahwa peraturan-peraturan tersebut dibuat demi keselamatan saya dan semua agen website ini.

Bayaran Pendaftaran:


Manager + Simpack Onexox =Modal bermula bagi Pakej ini RM100 + Modal = RM50 + Modal Anda

Manager (MG) =Modal bermula bagi Pakej ini RM50 + RM30 Modal = RM80 

Assistant Manager (AM) = Modal bermula bagi Pakej ini RM45 + RM25 Modal = RM70

Master (M) =Modal bermula bagi Pakej ini RM40 + RM20 Modal = RM60

Dealer (D) = Modal bermula bagi Pakej ini RM35 + RM25 Modal = RM60

Agen (A) = Modal bermula bagi Pakej ini RM30 + RM10 Modal = RM40

Retail (R) = Modal bermula bagi Pakej ini RM25+ RM15 Modal = RM40

First Retail (FR) = Modal bermula bagi Pakej ini RM20 + RM10 Modal  = RM30

Second Retail (SR) = Modal bermula bagi Pakej ini RM15 + RM15 Modal = RM30

Third Retail (TR) = Modal bermula bagi Pakej ini RM10+ RM10 Modal = RM20


Bayaran (Bank In)

Nombor Akaun: 10090030348520
Nama: Mohd Hamza bin Samin

—————————atau—————————–

Nombor Akaun : 160072454360
Nama: Mohd Hamza Bin Samin

Selepas membuat bayaran, sila sms:

daftar*Nama*Negeri*No HP*Kod Level*Bank*Jumlah Bank in*Tarikh Bank in*Masa Bank*1234 in ke 0145522976

Contoh: Anda ingin mendaftar sebagai manager. Buat pembayaran melalui Maybank berjumlah RM50 pada 9 Januari 2011 pada pukul 3.50 petang.

Format SMS: Daftar*Farah*Negeri*01390XXXXX*MG*CIMB*RM50.9/1/2010*3.50pm.1234

Untuk pakej Simpack Dan Topup
Sila whtsappkn Alamat ke 0145522976 atau


Sms ke 0145522976.

Serve akan menghantar ID anda dalam tempoh 24 jam.