Pelan Pemasaran


3 Cara menjana pendapatan melalui Bisnes Jual Topup


Pendapatan Pertama: Melalui Penjualan Topup

Anda juga tahu jumlah pengguna Topup semakin hari semakin Ramai. Cuba anda lihat di Kawasan Kejiranan Anda, Pasti ramai yang menggunakan prepaid. Jumlah pengguna topup dikaji semakin hari semakin ramai. Oleh itu keuntungan anda juga semakin hari semakin banyak.

Cuba kita ambil contoh pengiraan dari situasi ini:

Katakan Kawasan kejiranan Anda mempunyai 200 orang yang menggunakan celcom dan Minimum penggunaan Topup mereka RM40 sebulan. Jadi Jumlah penggunaan topup di Kawasan Kejiranan anda ialah RM40 X 200 orang = RM8000 . Jika Anda mendaftar Manager bersama Kami , Anda akan mendapat 5.00% daripada nilai keseluruhan tersebut. 5.00% x RM8000= RM400 sebulan sebagai penjual topup.(Jaminan daripada perniagaan ini,100% Anda pasti akan dapat pendapatan dalam bisnes ini)


P/S: Keuntungan masuk ke Akaun Jual Topup Anda

Pendapatan Kedua: Melalui Pendaftaran Downline

Sebagai Manager Anda Boleh mendaftarkan Downline anda sendiri Dan Anda Boleh tetapkan Yuran Downline Anda.
Syarikat Cuma akan Tolak RM10 sahaja daripada modal anda dan selebihnya dari Yuran Pendaftaran adalah Milik Anda. Semakin Tinggi Level Anda semakin banyak Pakej Yang Anda boleh daftarkan.

Mari saya bagi contoh pengiraan cara mendapat keuntungan melalui Bisnes Topup Ini.
Contoh Wati ingin mendaftar sebagai Assistant Manager Dengan Anda,Anda Tetapkan RM40 sebagai Yuran  MASTER , Wati membayar RM40 kepada anda dan Anda Pun daftarkan Wati. RM30 daripada RM40 tu adalah milik Anda dan RM10 lagi company akan ambil sebagai cas pendaftaran downline anda. Sekarang Anda boleh Lihat Untungnya. Itu jika anda mendaftarkan 1 downline sahaja. Cuba kita ambil contoh jika ada 20 orang yang ingin mendaftar Master dengan anda? RM30 X 20 orang = RM600 sebulan . Itu baru kiraan untuk master, Jika ada yang join dengan pakej lain lagi pasti banyak pendapatan anda bila dikumpulkan. saya Jamin Jika Anda Berusaha, Pasti anda Akan mencapai pendapatan 5 angka Sebulan insyaallah.


P/S: Keuntungan masuk ke Akaun Bank anda oleh downline anda.

Pendapatan Ketiga: Komisen Penjualan Downline

Sekarang Saya Hendak terangkan pula tentang Komisen Penjualan downline. Untuk pengetahuan Anda , mendaftarkan downline umpama kita membuka cawangan kedai topup kita. Kenapa saya kata begitu , kerana setiap penjualan Downline anda nanti, Anda akan terus mendapat komisen dari mereka berterusan dan berterusan walaupun anda sedang tidur atau tidak menjual atau anda sedang menonton TV asalkan downline anda menjual pasti komisen akan masuk dan yang paling mengembirakan lagi, anda tidak perlu tunggu lama untuk mendapatkan komisen itu kerana ia diberi secara real time iaitu secara terus. Jika Anda mempunyai downline yang ramai, Tidak Mustahil Anda mampu menjana RM100 sehari tanpa perlu membuat apa-apa?

Mari saya bagi contoh pengiraan komisen penjualan Downline :
Misal Kata anda mempunyai 1000 downline dan Topup minima RM20 sehari .
Komisen Minima yang anda perolehi adalah 0.25%.
cara pengiraannya 0.25% x RM20 sehari x 1000 Downline x 30 hari = RM1500 Sebulan

jadi saya nak tanya, Berapa Target downline Anda ? Ok sekarang Cuba kamu campurkan semua contoh pendapatan yang saya dah bagi contoh anda untuk pendapatan sebulan? Dah kira kan.Tidak mustahil anda tidak boleh buat seperti saya lakukan. Jadi apa tunggu lagi , Sertai Bisnes Jual Topup Dengan Jualprepaid.com sekarang sementara saya buka yuran pendaftaran yang amat berbaloi untuk anda sertai bisnes ini. Hubungi saya (Mohd. Hamza Samin ) 0145522976 untuk menempah kedudukan anda dalam bisnes ini.

Terima Kasih.. Salam Maju Jaya :)

P/S: Keuntungan masuk ke Akaun Jual topup Anda melalui sms tebus bonus iaitu " Tukar.All " dan hantar ke serve